Overlijden erelid Hans Cornelissen.

Op 23 juni 2020 heeft ons het verdrietige bericht bereikt dat Hans Cornelissen is overleden. Hans is vanaf 2006 bestuurslid Communicatie en Campagne geweest. Hij had een tomeloze energie en was een niet-aflatende ideeën generator voor onze campagnes. Talloze folders heeft hij gemaakt en thuis geprint. Zijn garage was parkeerplaats voor duizenden bidons en velen kennen zijn schema’s wie wanneer moest flyeren. Hans heeft ook aan de verkiezingsprogramma’s van 2010 en 2014 een zeer waardevolle bijdrage geleverd. Zijn huis, met Gerry als gastvrouw, was clubhuis voor vele campagnes en vergaderingen. Hans is bij zijn aftreden benoemd tot erelid van onze afdeling vanwege zijn enorm waardevolle bijdrage.

Het bestuur, maar ook vele van onze leden, hebben warme herinneringen aan Hans, zijn visie, zijn persoonlijkheid. Slechts een paar maanden geleden was onze voorzitter Peter van der Haven nog bij hem op visite, toen alles nog hoopvol leek. Helaas is het daarna snel gegaan. Een VVD-er is niet meer.

Hans is in besloten kring gecremeerd.

Het bestuur wenst Gerry, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden alle sterkte om dit verlies te dragen.